2. kolo Kehar Club FC - A-klub 90 0:1

17.09.2008 08:19

 

Dobrého dne vážení a milí spoluhráči a fanoušci.....i když zrovna moc dobrý se mi den, kdy jsem se sešli k druhému mistrovskému utkání, nezdál...a to se přitom zdálo býti vše jasné jak to bude s výsledkem a to proto, že se hrálo na našem oblíbeném Junioru....jenže už když jsem přicházel...tak bylo těžké vůbec najít hřiště a to proto, že se z něj valila taková oblaka prachu, jako z nedávno spadnuvšího letadla kdesi na Sibiři s tím rozdílem, že tam do toho šlehaly ještě plameny a pár lidí uhořelo, udusilo se a bůhví co ještě..a to se nám tedy naštěstí nestalo i když tragédie to byla taky velká!....sestava vypadala takto: stálice v bráně Lev Jašin, v obraně již podruhé v řadě rekonvalescent Háffa, tradiční opora Franta Dřížďalů, nevyzpytatelný Petr K. a pomatený druhý zástupce kapitána :)...útok nevypadal taky nijak slibně už proto, že se vědělo, že nedorazí zraněný Pilka a že já nepřijdu s úplně čistou hlavou( i když to jsem nakonec byl a to možná byla chyba!)..nicméně Kapitán nechyběl, takže jiskřička naděje na dobrý výsledek byla...samozřejmě byl i Fík, ale to nijak nezvyšovalo kvalitu :)...dorazil i Honza Číhal, takže na střídání 3 lídí to bylo....soupeř měl pouze jednoho hráče na lavici a taky možná proto se nikdy nijak zvlášť nehrnul do rychlých rozehrávání a celkem zdržoval a bylo mu jedno jeslti vede nebo prohrává nebo se neděje nic, jak tomu bylo skoro celý zápas...myslím si, že v prvním poločase jsme přeci jen měli navrch my a pár dobrých šancí se zrodilo..zvláště ukázková kombinace, kterých bylo pomálu, mezi Kapitánem a Frantou Dřížďalem zaváněla gólem, jenže míč skončil na tyči....pak jsem měl velmi dobrou šanci i já, jenže z toho byla také tyč a tak to vypadalo, že to byla jen smůla, jenže to spíš byla nemohoucnost , pač měl být gól!...no každopádně jsem se snažili, ale v přihrávkách byla nepřesnost a to díky slabé technice, ale i díky oblakům prachu....už v prvním poločase také ovšem naznačil sílu soupeř a Lev Jašin už pomalu, ale jistě začal vytahovat své tradiční roznožky na čáře...nicméně do kabin se šlo za stavu 0:0...druhá půle začla v podobném duchu a to nepřesnostmi....jediný kdo snesl přísnější měřítka byl....kdo?..vlastně nakonec mě ani nikdo nenapadá, jen si vzpomínám na ty kdo nehráli moc dobře a to jsem byl rozhodně já....jen vlastně Lev Jašin předváděl jak jsem již uváděl svoji klasiku a opět chytil několik jistých branek!...já jsem si bohužel asi myslel, že k fotbalu dnes stačí mít jen nagaleované vlasy na kohoutka a půjde to samo..omyl...kazil jsem jednu přihrávku za druhou a když už jsem mohl jít sám na bránu, tak to buď zastavil sudí nesmyslným písknutím a tudíž přerušením výhody a nebo když už jsem opravdu běžel sám, tak namísto obehrání gólmana kličkou, jsem se před ním skoro zastavil a otočil zády a chtěl nahrát volnému spoluhráči...tato myšlenka byla i celkem dobrá v tu chvíli, pač jsem myslel, že jen přiťuknu Fíkovi a ten dá do prázdné brány, jenže Fík zrovna odběhl k Emili, kterou tam měl s sebou uvázanou u stromu a to proto, že ji zapomněl dát o půli misku s vodou...to se pak těžko holt nahrává, že? .)..no nic...to ještě Háffa ustál i když co minutu, tak to bědoval na střídačce nebo i v poli, ale to co přišlo zhruba 5 minut před koncem už ne....soupeř kopal roh a všichni měli své hráče..ano i já..jenže najednou udělal soupeřův obránce málokdy vídanou fintu a to tu, že se při rozběhu jeho spoluhráče při kopání standardky obrátil a jakoby šel ke své bráně, ale najednou se v mžiku otočil a už si zcela volný nabíhal na přihrávku, kterou zůžitkoval střelou k tyči a rázem jsme prohrávali 0:1 ....bohužel to byla moje chyba a tak jsem dostal vynadáno a se svěšenou hlavou zamířil ke střídačce....z té jsem už jen sledoval snažení o vyrovnání, které i s přes pár hezkých střel a kombinací nevyšlo a tak jsem mohl vlastně klidně nosit vodu Ejmi já po celý zápas....budu doufat v lepší zítřky....měj te se a čus!!
Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.