9.kolo: KEHAR – Italia 4:3

03.06.2008 15:06

 

Zdravím všechny členy a příznivce Keharu a připojuji krátký komentář ke včerejšímu zápasu.... Sešli jsme se v podstatě všichni, kteří tuto sezónu hrají nebo se snaží hrát, až na 2 členy kádru...nutno podotknout, že již před zápasem u pivka a brčka jsem společně s Tomášem Doškem musel konstatovat, že ti 2 určitě ani moc chybět nebudou a to proto, že tím prvním byl Arnošt, který už díky své barvě pleti do týmu moc nezapadá, ale rasisti nejsme a je to i celkem moderní záležitost mít v týmu cizince...i když vlastně cikáni jsou češi, že? ..no neva...ale věděli jsme, že se prostě budeme hádat méně než obvykle a vracet se bude 5 hráčů a ne 4, když je na place Arnošt....no a tím druhým chybějícím byl Beny, který sice podal v minulém zápase neobvykle dobrý výkon a dokonce vstřelil 2 branky, nicméně bylo všem jasné, že by se to ani náhodou nemohlo opakovat už jen proto, že se hrálo na škváře a tento povrch Benymu a jeho zpracování moc nesvědčí....nutno podotknout na jeho obhajobu, nesvědčí skoro nikomu z nás :)...a teď už k sestavě..jo vlastně jsem psal, že jsme se sešli všichni ostatní kromě výše jmenovaných a proto ji nebudu vyjmenovávat....těšili jsme se, že po minulém výkonu a střelecké potenci, by se mohlo proti papírově nejslabšímu celku také zadařit a proto si někteří z nás mysleli, že to tam snad spadne samo či co....jako vždy jsme začli kombinační hrou po zemi, která by se určitě jevila přímočařejší a pohlednější, pokud by se hrálo jinde než na škvarku, ale vzhledem k našemu vynikajícímu zpracování míče to někdy bohužel vypadalo, že se o to opravdu jen snažíme, ale néé...popravdě prostě jsem se snažili hrát co nejlépe, ostatně jako vždy....možná nejen já, ale i Fík a Pilka jsme si mysleli, že když v bráně proti nám stojí brankař vzrůstu o něco málo vyššího než je oblíbený herec Jirka Krytinář, tak že střílet nahoru se vyplatí, to bychom ovšem museli buď trefit branku a nebo nestřílet pořád do dobře postaveného Jirky, který si myslím chytal docela dobře a dát gól nebylo tak jednoduché, jak se mohlo zdáti...soupeř nepředváděl nic neobvyklého co by nás mohlo zaskočit, takže to, že vždy nakopli míč na naši bránu a skoro vždy se jim ho podařilo nějak zpracovat nebo alespoň vylekat naši obranu, to byla klasika....nicméně i špatné výkopy občas měli a jeden z nich využil Pilka k tomu, aby si míč prsama přiklepl před sebe a hnal se s poskakujícím balonem na branku...bohužel pro něj, jsem s ním běžel i já a tudíž jeho střela (střílená přihrávka) skončila na mé holeni a než jsem vůbec udělal jakýkoliv pohyb nohou, tak se míč odrazil do branky!.. 1:0...takže já měl radost a Pilka sice taky, ale určitě by měl větší, kdyby to dal sám :)...ale ne, já myslím, že mi přihrát chtěl :)...utkání nadále probíhalo ve stejném scénáři a to v tom, že my se snažili hrát fotbal a kombinovat, ale ne vše vycházelo, což je ale normální!...přeci jen pár hezkých akcí k vidění bylo, ale bohužel Tomáš Došek opět nebyl schopen dopravit míč do sítě a nezůstal tak nic dlužen své pověsti 20 k 1, tudíž každá 20 gólovka bude proměněna :)...ale i já, Pilka a Kapitán nedáme vše :)...nicméně po mnou rozehraném rohu na krátko a vyměnění si balonu s Kapitánem, který načasoval přihrávku na vápno se přiřítil z obrany neskutečnou rychlostí Franta Dřížďal, zabrzdil na místě, tak aby měl balon přesně u nohy a bez jakéhokoliv nápřahu ukázkovým, brazilským bodlíčkem nedal brankaři šanci...šlo to ještě krásně od tyče, takže opravdu lahůdka pro oko diváka...zdá se mi ale, že se tím nechávám moc unést a ani nevím co se dělo na hřišti jiného, než že padl tenhle gól....vlastně to nebylo nic moc, takže dál....ani nevím zda půle byla 2:0 nebo 2:1, ale jasné je to, že soupeř na rozdíl jedné branky snížil určitě :))...takže pořád hrozilo, že vyrovnají a to by na tomhle terénu a díky našim "přesným" přihrávkám nebylo nic divného....jenže to se Kapitánovi nelíbilo a tudíž se zhostil rozehrání další standardky v podobě rohového kopu a posadil balónek na hlavu Pilkovi, který si krásně ustoupil za obránce a hlavou nedal šanci solidně chytajícímu Jirkovi v bráně hostů, který snad i kdyby stál tam, kde měl, by těžko tuto hlavičku měl :)...takže 3:1 a vypadalo to, že se nemůže nic stát ...ale to by nebyl Kehar, aby to bylo jednoduché a bez patřičné nervozity...a tak když se podařilo soupeři snížit na 2:3, tak nejeden z nás kroutil očima na všechny směry a ve svých myšlenkách, už zase jako obvykle, vyzýval všechny svaté...a dočkal se! :)...3:3 a bylo to rázem v prdeli :)...i když nutno podotknout nehráli v tom roli všichni svatí, ale pouze hlavní sudí, který obrátil vhazování a Malý John z Robina Hooda nedal šanci Píďovi hlavičkou a to také proto, že Inja, který ho měl hlídat automaticky přestal hrát, když myslel, že máme my a jako obvykle se v těchto malých pauzičkách věnoval sýkorce, která poletovala nad ním a co si mu štěbětala...nikdo se na něj ale nezlobil a to jen z toho důvodu, že proti všem předpokladům se nám záhy podařilo opět převrátit misky vah na naši stranu....a to po celkem pohledné kombinaci, při které jsem našel volného kapitána a i on se dočkal svého gólu, kdy ze strany prudkou ranou po teči jednoho ze soupeřů skončil míč v brance :)...bylo to tak ne? .)...no a pak už jsem si to chtěli pohlídat a dát pojišťovacího góla, ale spíš se mohlo stát, že nám to tam spadne a bude to zase zkažený zápas....nakonec vše ale dobře dopadlo a i já mohl přidat gól a dostat se do vedení tabulky střelců a to v té chvíli, kdy jsem si krásně patičkou přehodil bránícího hráče a ještě jednou mu pak zamotal hlavu a již chtěl zakončit a byl by z toho krásný gól..ano..jenže v tu chvíli jsem uslyšel asi 5 hlasů hovořících snad 5ti světovými jazyky a to mě natolik rozhodilo, že místo střely jsem volil přihrávku na zcela odkrytého asistenta rozhodčího ale ten tuto přihrávku nečekal, takže nezakončil ani on....2 body ale zůstal i nám...a tudíž díky všem zůčastněným....ještě malá poznámka..asi 5 minut před koncem se objevil u hřiště Arnošt a ač se snažil sebevíc, tak nás již nedokázal rozáhádat, dokonce ani Fíka a tudíž mu za to děkujeme, že přišel tak pozdě :)....a samozřejmě bych chtěl na závěr poděkovat za podporu všem zúčastněným fanouškům Naďe, Kátě, Amy(nebo Ejmy :)?) a jednomu nejmenovanému fanouškovi (V(W)ikymu), který byl sice super, ale o poločase mě velmi rozlítil tím, že jediné co bylo zajímavé na jeho sklenici piva bylo to, že byla ulepená a špinavá!....ale i tak díky!! čus :) dráža...

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.